نماینده ولی فقیه در مازندران:

انقلاب اسلامی تبلوری از عشق اهل بیت (ع) است 

آیت الله «محمدی لائینی» حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را مهم دانست و گفت: انقلاب اسلامی تبلوری از عشق اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۶۵۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 09February 2024

تأکید بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند/ انقلاب اسلامی تبلوری از عشق اهل بیت (ع) است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با تأکید بر تقوای الهی و با اشاره به فرموده پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های بعثت، اخلاق است.

وی با اشاره به اینکه بی‌اخلاقی به هیچ وجه پسندیده نیست به‌خصوص در فضای انتخابات رعایت اخلاق مهم است، افزود: انتظار می‌رود کاندیدا‌ها و طرف‌دارانشان اخلاقیات را رعایت کنند، حتی در زمان انتخابات و تبلیغات رفاقت باید مدنظر باشد، بی‌اخلاقی و قانون‌گریزی جواب نمی‌دهد. 

آیت الله محمدی لائینی با تأکید بر اینکه بنده در رابطه با کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی چه ساری و چه در شهر‌های دیگر نظری ندارم و هر گونه شایعاتی در این باره را تکذیب می‌کنم، تصریح کرد: اصول اخلاق این است که هر کسی پیش ما آمد تحویلش گرفتیم.

این مسئول بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند هر کسی که خدا محبت ائمه از اهل بیت مرا روزی‌اش کرد او به خیر دنیا و آخرت رسیده و بدون تردید اهل بهشت است، یکی از جلوه‌های محبت به اهل بیت (ع) بزرگداشت مناسبت‌های اهل بیت (ع) است.

امام جمعه ساری با اشاره به پیش رو بودن ماه شعبان، بر گرامیداشت این ماه تأکید کرد و گفت: موالید بزرگانمان از اهل بیت (ع) در این ماه اتفاق افتاده، سوم این ماه امام حسین (ع)، چهارم ماه حضرت عباس (ع)، پنجم ماه امام سجاد (ع) و نیمه شعبان امام زمان (ع) متولد شدند که جای تبریک دارد.

وی افزود: یکی دیگر از جلوه‌های محبت اهل بیت (ع) بزرگداشت عالمان تربیت شده این مکتب است، که در همین ایام سالروز ارتحال عالمان آیت الله نظری، طبرسی و باکویی است و برگزاری مجالس باشکوه برای این عزیزان جای تقدیر دارد.

آیت الله محمدی لائینی انقلاب اسلامی را یکی دیگر از جلوه‌های محبت اهل بیت (ع) دانست و عنوان کرد: مردم ما با رهبری امام راحل دست به این حرکت بزرگ زدند، تشکیل حکومتی که بخواهد دین اسلام را کامل کند از امور اهل بیت (ع) است، این انقلاب تبلوری از عشق اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب پروژه‌هایی با ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده و بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ارزش کلنگ‌زنی‌هاست، اذعان داشت: همه به عشق و محبت مردم به اهل بیت (ع) است که سرچشمه جوش و خروش‌ها شده است.

این مسئول با تاکید بر حفظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان موانع فراروی کارهای اجرایی را بردارند و به صورت جهادی فعالیت کنند و از فرصت مسؤولیت برای خدمت حداکثری بهره برند.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم مطالبات درست خود را بیان کنند، گفت: حضور باشکوه مردم در دو روز مهم ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند مهم است چراکه تمام شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن خط آتش خود را متوجه همین دو روز کردند که مردم را از حضور منصرف کنند و ما باید همین دو روز را حفظ کنیم و شاهد حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار